سئو

سئو داخلی چیست یا SEO On-page چیست؟


SEO On-page یا سئو داخلی چیست؟

سئو داخلی چیست یا SEO On-Page یک تکنیک بهینه سازی موتور جستجو است که به ربات های موتور جستجو کمک می کند بفهمند صفحه شما از چه قرار است
با دستکاری و بهینه سازی ویژگی هایی مانند عنوان متا ، توضیحات ، برچسب های عنوان ، پیوندهای داخلی ، می توانید شانس دستیابی به رتبه بالاتر در موتورهای جستجو را افزایش دهید.

در مورد بهینه سازی یک وب سایت یا یک پست وبلاگ ، دو عامل اصلی در این زمینه وجود دارد:

  1. SEO On-page(بهینه سازی داخل صفحه)
  2. SEO Off-page(بهینه سازی خارج از صفحه)

بهینه سازی خارج از صفحه با بهینه سازی سیگنالهایی که خارج از وب سایت شما هستند معامله می کند. به عنوان مثال بک لینک.

مقاله امروز به بهینه سازی داخل صفحه متمرکز خواهد شد ، و من بسیاری از تکنیک های خوب SEO داخل صفحه را به اشتراک خواهم گذاشت که باید هنگام کار در بهینه سازی پست های وبلاگ خود پیاده سازی کنید.

بهترین ابزار جستجوگرها در صفحه

چند ابزار محبوب On-page SEO وجود دارد که به شما کمک می کند 10 نتیجه برتر پرس و جو خود را تجزیه و تحلیل کنید.برخی از این ابزارها همچنین صفحه شما را با صفحات برتر مقایسه می کنند و به شما داده هایی می دهند که از نسخه پشتیبان تهیه شده است و برای بهبود سئو در صفحه استفاده می کنید.

لیستی از ابزارها

Frase (AI based tool)
SEMRush SEO writing assistant

استفاده از هر یک از این ابزارهای SEO On-page به شما اطمینان می دهد که از داده های جستجو برای بهینه سازی مقاله خود برای نیازهای مدرن SEO داخل صفحه استفاده می کنید. استفاده از آنها آسان است و شما یا تیم نویسندگان می توانند از آنها استفاده کنند.این چیزی است که من به طور گسترده از آن استفاده کرده ام و به این ترتیب وب سایت من را در جستجوی Google پیدا کرده اید.

حالا،اجازه ندهید بهینه سازی SEO داخل صفحه را با SEO بهینه سازی در سایت اشتباه بگیرید.

SEO On-page به بهینه سازی کل وب سایت با مواردی مانند نقشه سایت و تنظیم ساختارهای لینک ثابت اشاره دارد.

SEO On-page محتوای یک کلمه کلیدی مورد نظر را در یک پست وبلاگ بهینه می کند. این شامل استفاده از عناوین مناسب ، قرارگیری مناسب کلمات کلیدی ، اطمینان از کیفیت محتوا و توجه به بسیاری از عوامل دیگر است.

چرا به بهینه سازی SEO On-page نیاز دارید؟

اکنون ، وقتی برخی از اصطلاح “مقالات بهینه شده برای SEO” را می شنوند ، فکر می کنند این نوعی عمل بد است.اما این نه تنها بد نیست ، بلکه ضروری است.اکنون ، Google هنگام رتبه بندی مقاله فقط نمره SEO On-page را در نظر نمی گیرد،همچنین بسیاری از فاکتورهای دیگر مانند شبکه های اجتماعی (اشتراک گذاری ، پسندیدن ، توییت ، دنبال کردن ، و غیره) ، بک لینک ، اعتبار دامنه و بسیاری دیگر از معیارهای خارج از صفحه را در نظر می گیرد.

هدف ما از سئو داخلی چیست؟هدف ما از سئو داخلی این است که مقاله ای را به روشی طبیعی ، اما هوشمندانه بهینه کنیم ، به طوری که موتورهای جستجو بتوانند به راحتی کلمه کلیدی مورد نظر را انتخاب کرده و بازدید کنندگان هدفمند وب سایت ما را به ارمغان بیاورند.


در طول چند سال گذشته چیزهای زیادی تغییر کرده است. در حالی که سئو خارجی از سئوی داخلی مهم است ، اما نباید سئو داخلی را نادیده گرفت.به طور خاص ، قانون طلایی هنوز اعمال می شود: مطالب سلطان است.

چیزی که توصیه می کنم شروع به انجام آن کنید افزودن فیلم به پست های وبلاگ خود است.ویدئوها نه تنها میزان رسانه های موجود در پست های شما را افزایش می دهند ، بلکه باعث می شوند پست های شما بسیار آموزنده و پرمحتوا باشند. نمونه ای از آنچه من در مورد آن صحبت می کنم را در یک دقیقه مشاهده خواهید کرد.

برای یادگیری نقش و اهمیت کلمات کلیدی در سئو بر روی لینک کلیک کنید

آرش مرادوند

آرش مرادوند حدود 2 سالی هست که در زمینه برنامه نویسی و تولید محتوا و سئو به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، آرش یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های ارور وب را توسعه می دهد، آرش به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا