سئو

24 روند SEO برای 2021/2022: آخرین پیش بینی هایی که باید در مورد آنها فکر کنید

سئو یک صنعت در حال توسعه است. همانطور که سابقه و روندهای اخیر SEO نشان می دهد ، توسعه ، رشد و بهترین شیوه های آن در طول زمان تغییر می کند. همه یکبار سعی کردند تعداد زیادی لینک در سایت های دیگر ایجاد کنند. آینده ممکن است از سئو باشد که در جاهای دیگر متمرکز شده است.

بنابراین ، چه چیزی در SEO 2022 جدید است؟ در این مقاله ، ما مجموعه ای از روندهای SEO را که ممکن است صنعت را مختل کند ، گردآوری و تجزیه و تحلیل کرده ایم. ما در مورد علل ، پیامدها و آنچه می توانید برای استفاده از آنها انجام دهید بحث خواهیم کرد.

در بخش بعدی ، ما برخی از استراتژی های SEO را گردآوری کرده ایم که می تواند منابع زیادی را با توجه به قدیمی شدن آنها در بازار به هدر دهد.

بگذارید قبول کنیم ، گاهی اوقات آنقدر عاشق چیزهایی می شویم که در گذشته برای ما مفید بوده است ، حتی اگر دیگر کار نکنند ، ما به آنها وابسته می مانیم. ما آنها را با همان شدت و درجه اعتقادی ادامه می دهیم که در نهایت زمان و منابع زیادی را از وظایفی که در واقع اهمیت دارند می گیرند. در صورت انجام SEO ، این می تواند موردی باشد.

تغییر استراتژی های سئو در 2022

1. فراتر از ایجاد روشهای قدیمی

اشتباه نکنید. پیوند سازی هنوز هم یک دارایی بسیار ارزشمند در سئو است. در واقع ، یکی از سه فاکتور رتبه بندی جستجو است . با این حال ، دوران طلایی آن به پایان رسیده است. امروزه ، آن دارای تعدادی تفاوت های ظریف است که تبدیل آن به سئو نهایی شما ، یک نه بزرگ است.

در سالهای طلایی ایجاد پیوند ، متخصصان SEO فقط پیوندهای خود را در فهرستهای تصادفی اسپم می کردند (Core DNA، 2020) و کار می کرد. این امروز آن را قطع نمی کند.

با توجه به BACKLINKO ، قدرت پیوند دادن به شما بیشترین اهمیت را دارد (Backlinko، 2020). این بدان معناست که وقتی یک مقاله یا صفحه وب بیشتر رتبه بندی می شود وقتی منابع معتبر به شما پیوند بیشتری می دهند. بنابراین ، بهتر است از چند نشریه بزرگ که به شما پیوند می دهند نسبت به تعداد زیادی وبلاگ کوچک با اقتدار کمتر استفاده کنید.

بنابراین ، شما نمی خواهید زمانی را صرف معامله با سایتهای معتبر کمتر کنید که چیزی جز کمی از قدرت در موضوع ندارند. در اینجا ارتباط بسیار مهم است. موضوع سایت پیوند دهنده باید با موضوع شما مرتبط باشد.

بنابراین ، شما باید به دنبال چند وب سایت معتبر باشید که در ایجاد لینک اهمیت بیشتری دارند. کیفیت ، نه کمیت ، نام بازی ایجاد لینک است.

2. Numero uno دیگر به بهترین پاداش ترجمه نمی شود

همانطور که core dna به درستی تأکید می کند (Core DNA، 2020) ، رتبه بندی در بالای سایت ارتباط فعلی با افزایش ترافیک وب سایت امروزه نسبت به قبل ندارد. اگر به SERP ها (صفحه نتایج موتورهای جستجو) نگاهی بیندازید ، آنها دارای تبلیغات ، کادر پرسش و قطعات هستند.

در حالی که یک صفحه وب ممکن است رتبه یک را داشته باشد ، ممکن است در زیر این موارد “دفن” شود. بنابراین core dna پیشنهاد می کند که به جای وسواس به این نقطه برتر از طریق افزایش ترافیک وب سایت ، باید بیشتر بر یک معیار متفاوت تمرکز کنید: نرخ کلیک (CTR).

می توانید از طریق آزمایش عناوین مختلف و توضیحات متا این مورد را افزایش دهید. بیشتر از همه ، ترکیبی را با استفاده از کلمات Facebook Ads یا Google Adwords امتحان کنید. در زیر یک فیلم کوتاه خوب در مورد نحوه بهبود CTR خود آورده شده است.

3. مردم ربات ها را به دست می گیرند

پیش از این ، متخصصان SEO تمایل داشتند که فقط برای روبات های موتورهای جستجو بنویسند. نوشتن برای مردم در رتبه دوم قرار گرفت (Core DNA، 2020). گوگل درگیر این موضوع شده است و نتایج جستجو در حال بازگرداندن صفحات وب است که بر افراد متمرکز است. به عنوان مصرف کننده ، این خوب است. این خیلی خوب است. با این حال ، هنگامی که مدت زیادی در SEO بوده اید ، این بدان معناست که شما نیز باید به دنبال آن باشید.

هدف گوگل یا هر موتور جستجوی واقعی ، ارائه نتایج جستجوی مرتبط به کاربران است. البته ، شما نیز باید. به همین دلیل است که وقتی محتوا را در رتبه بندی قرار می دهید ، آنها نیز باید محتوایی باشند که به شما کمک می کند.

به همین دلیل است که سایت هایی که سعی می کنند به س questionsالات کاربران بهتر از دیگران پاسخ دهند ، رتبه بالاتری نسبت به سایرین دارند. همچنین ، باید نسبت به فونت های بد یا اندازه فونت ها احتیاط کنید. شما باید بر تجربه کاربر متمرکز باشید تا آنها را در قیف بازاریابی خود متقاعد کنید.

علاوه بر این ، گوگل همچنین به “زمان اقامت” یا زمان ماندن کاربران در یک صفحه وب خاص توجه دارد. وقتی محتوای مفیدی برای مردم می نویسید ، این افزایش می یابد و رتبه شما نیز افزایش می یابد.

بنابراین بیایید نوشتن را تنها برای موتورهای جستجو متوقف کنیم و بیشتر برای افراد بنویسیم. می توان تعادل خوبی را به دست آورد زیرا شاهد هستیم که سایت های زیادی این کار را انجام می دهند. برای نوشتن و آزمایش ترکیبات مختلف چیزها ، تلاش زیادی لازم است.

4. محتوای طولانی برای بهبود SERP ها

همچنین ، محتوای طولانی مدت هنوز دوست شما خواهد بود. مانند همیشه ، این نوع محتوا باعث ایجاد ترافیک ثابت برای وب سایت هایی می شود که مایل به ایجاد آنها هستند. مشخص شده است که آنها بیشترین ترافیک ارگانیک را کسب می کنند و سه برابر بیشتر از محتوای طول متوسط ​​ترافیک ایجاد می کنند. جزئیات موضوعی که محتوای طولانی ارائه می دهد ، زمان بیشتری را برای مصرف آنها صرف می کند-و همه ما می دانیم که وقتی بازدیدکنندگان سایت زمان بیشتری را در یک صفحه می گذرانند چه اتفاقی می افتد-Google از طریق رتبه بندی جستجو ، ترافیک بیشتری برای شما ارسال می کند.

5. قطعه های برجسته برجسته تر خواهند شد

قطعات ویژه در درجه اول برای بهینه سازی تلفن همراه ایجاد شده است. این امر موفقیت آمیز بوده است زیرا 50 درصد از صفحه نمایش تلفن همراه اکنون با یک قطعه برجسته پوشانده شده است. در بدو ورود ، قطعات ویژگی تغییر بازی را ایجاد کرده اند. این در درجه اول به این دلیل است که قطعات ویژگی در SERP اول دو بار ظاهر می شوند. اما دیری نگذشت که قطعات برجسته باعث سردرگمی کاربران شد ، بسیاری از آنها از کلیک روی آنها خودداری کردند و آنها را با تبلیغات اشتباه گرفتند.

اگرچه گوگل به نتایج جستجوی تکراری از طریق قطعات برجسته و نتایج جستجوی ارگانیک پایان داد ، اما قطعات برجسته بخش مهمی از سئو باقی می مانند. از آن زمان به بعد ، گوگل انواع مختلفی از قطعات را برای پاسخگویی به سوالات با کارآمدترین روش ایجاد کرده است. اگرچه هنوز کار در حال پیشرفت است ، قطعات برجسته را می توان برای جلب ترافیک بیشتر تغییر داد.

6. بهبود جستجوی پیش بینی

بسیاری از افراد جستجوی پیش بینی را با عملکرد تکمیل خودکار Google مرتبط می دانند. اما این روزها ، جستجوی پیشگویی ارتباط بیشتری با Google Discover دارد ، خوراکی که هدف آن ارائه فیلم و مقاله به کاربران تلفن همراه است. اگرچه سرویس نسبتاً جدیدی است ، Google Discover با بیش از 800 میلیون کاربر تا به امروز محبوبیت خود را افزایش داده است. 

اگرچه این الگوریتم برای بازاریابان به عنوان یک رمز و راز باقی می ماند ، اما عوامل زیادی در آن نقش دارند ، اما این نوع جستجوی پیش بینی کننده به نظر می رسد که به سیستم های پیچیده تری برای ارائه اطلاعات تبدیل شود. همچنین ، Google Discover می تواند به یک ابزار م forثر برای ایجاد ترافیک بیشتر وب سایت تبدیل شود.

7. بهینه سازی تصویر برای ایفای نقش بزرگتر در جستجو

گوگل همیشه به مدیران وب و صاحبان سایت می گوید که باید به درستی علامت گذاری و بهینه سازی شوند ، بنابراین تعجب آور نیست که تصاویر در نهایت به تجربه کاربر کمک کنند. در حالی که تصاویر قبلاً اهداف زیبایی شناختی را ارائه می کردند ، کاربران ممکن است هنگام خرید یا یافتن اطلاعات روی عکسها کلیک کنند.

برای تحقق این امر ، از متخصصان SEO انتظار می رود که تصاویر را با استفاده از تصاویری که دارای کیفیت بالا و ارتباط فوق العاده ای هستند در حالی که نام فایل های سفارشی و برچسب های alt را ارائه می دهند ، بهینه کنند. چنین روش های بهینه سازی تصویر موفق شناخته شده است. (SEMrush ، 2020)

تمرکز بر تجربه مشتری: EAT ، طراحی ، تحقیقات کلمات کلیدی ، محتوای اصلی ، تأثیرگذاران و موبایل باشید

متخصصان کسب و کار خوب می دانند که موفقیت کسب و کار بر ارتباط سالم بین فروشندگان و خریداران استوار است. به همین دلیل است که چارچوب قیف بازاریابی مدل بسیار خوبی است که به ما امکان می دهد چگونه مشتریان را ترغیب به مبدل شدن به برند کنیم.

این امر برای هر فرآیند تجاری از جمله SEO یکسان است. همچنین ، این شامل همه جنبه های محتوا ، طراحی و برخی جنبه های فنی است که در بخشهای دیگر مورد بحث قرار می گیرد.

با این حال ، در این بخش ، ما روی یک تغییر بزرگ به سمت تجربه مشتری تمرکز می کنیم.

همانطور که در قسمت قبل اشاره شد ، تجربه مشتری بر رتبه جستجوی شما تأثیر می گذارد. این مدت زمان اقامت را افزایش می دهد و به الگوریتم گوگل می گوید که کاربران محتوای شما را مرتبط و مفید می دانند. بنابراین ، دستگاه شما را در رتبه بندی بالاتر قرار می دهد تا آن را به کاربران دیگر پیشنهاد دهد تا به آنها نیز کمک کند.

بنابراین ، تجربه مشتری یا کاربر شما باید به گونه ای تنظیم شود که نه تنها رتبه شما را افزایش دهد ، بلکه به مشتریان شما در انجام اقدامات دلخواه شما نیز کمک کند. با این حال ، ارتباط خوب بین شما و آنها تنها زمانی شکوفا می شود که اقدامات مورد نظر شما با نتایج مطلوب آنها نیز هماهنگ باشد.

انجام این کار کمی پیچیده است و برای رسیدن به آن نیاز به ترکیب خوبی از موارد است. ما این بسته را به قطعات بزرگ باز می کنیم به این امید که نمای تحلیلی بهتری از کل تصویر به شما ارائه دهیم.

بهترین نرم افزار سئو

  1. MOZ Local یک تولید کننده کلمات کلیدی SEO و همچنین تحقیقات کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این ، پیوندهای شما را تجزیه و تحلیل می کند تا از کیفیت بالای آنها اطمینان حاصل شود.
  2. SEMrush یک پلت فرم جامع مدیریت بازاریابی دیجیتال است. این ابزارها را در اختیار شما می گذارد تا اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما در بالای نتایج موتورهای جستجو قرار دارد.
  3. Serpstat به مشاغل در بهبود رتبه موتورهای جستجو کمک می کند. علاوه بر این ، بینش هایی در مورد هزینه های یک شرکت برای تبلیغات ارائه می دهد.
  4. Moz Pro وب سایت شما را برای خطاها بررسی می کند و به شما در بهبود محتوای سایت کمک می کند. همچنین با اولویت بندی خودکار مهمترین مسائل ، به شما کمک می کند تا سریعتر به آنها رسیدگی کنید.
  5. Ahrefs پلتفرمی است که بیشترین شاخص بک لینک را دارد. با این کار می توانید از یکپارچگی URL هایی که در وب سایت خود به آنها پیوند می دهید اطمینان حاصل کنید.

8. بخورید و راضی باشید

همانطور که گفته شد ، محتوا در سئوی امروزی نقش اساسی دارد. موتورهای جستجو با آنچه فکر می کنند محتوای خوب و مفیدی برای کاربرانی است که آنها را جستجو می کنند. بنابراین ، داشتن یک استراتژی محتوای خوب ضروری است.

این ستون فقرات کل عملیات شما است. به یاد داشته باشید ، اساساً بلیط شما برای گوگل (و سایر موتورهای جستجو) است که شما را با کاربران خود مرتبط می کند.

بنابراین ، ابتدا می خواهید یک استراتژی محتوای خوب ایجاد کنید که محتوای شما را با هدف جستجو مطابقت دهد.

برخی از کارشناسان پیشنهاد می کنند که شما باید کم و بیش از دستورالعمل های رتبه بندی EAT پیروی کنید (نکات ظریفی وجود دارد که باید مورد بحث قرار گیرد).

در گسترده ترین معنا ، استراتژی محتوای شما باید با هدف ایجاد بهترین ارزش برای کاربران باشد. همچنین ، کارشناسان به سایت شما پیشنهاد می کنند که دارای E xpertise ، A uthority و T rustworthiness – EAT باشند . علاوه بر این ، شما باید از انواع مختلف رسانه ها مانند ویدئو ، صوت و سایر رسانه ها برای بالا نگه داشتن تعامل استفاده کنید.

با این حال ، در این چارچوب ، به این معناست که اگر از نوع سایت “خارج از منزل” هستید و تازه شروع به ارائه مطالبی در مورد نظریه حوزه واحد کرده اید ، نباید انتظار رتبه بالا را داشته باشید.

وقتی در محدوده تخصص خود قرار بگیرید احتمالاً شانس بیشتری برای رتبه بندی خوب خواهید داشت. اگر محتوا را به خوبی ، با تخصص ، اقتدار و قابلیت اطمینان مناسب ایجاد کنید ، SEO شما به احتمال زیاد رونق می گیرد. اما واقعا اینها چیست؟ این امر با آنچه که خودیها دستورالعمل های SQR می نامند ، ارتباط دارد.

دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجو (SQR)

گوگل با بیش از 10 هزار رتبه دهنده کیفیت جستجو در سراسر جهان قرارداد دارد (گوگل ، 2020) . به این “رتبه دهندگان” دستور داده شده است که جستجوها را انجام دهند و کیفیت صفحات ظاهر شده در نتایج برتر را ارزیابی کنند. هر سال دستورالعمل هایی ارسال می شود که جدیدترین آنها عمومی می شود.

یک دستورالعمل SQR نکاتی در مورد رتبه بندی سایت ها از طریق چارچوب EAT (Google ، 2020b) دارد. همچنین پیشنهاد می کند مواردی که دارای محتوای مفید هستند باید به عنوان بالاترین رتبه بندی شوند. برای سایتهایی که سعی در کمک به کاربران ندارند یا “صفحاتی که به طور بالقوه  نفرت را ایجاد می کنند ، باعث آسیب می شوند ، یا اطلاعات غلطی را ارائه می دهند یا کاربران را فریب می دهند ، باید کمترین رتبه را دریافت کنند.”

برای کسانی که محتوای مفید دارند ، رتبه دهندگان باید EAT را در نظر بگیرند –

  • E xpertise از خالق محتوای اصلی؛
  • uthoritativeness از خالق محتوای اصلی، محتوای اصلی خود را، و وب سایت؛
  • T rustworthiness از خالق محتوای اصلی، محتوای اصلی خود را، و وب سایت.

این امر در مورد سایتهای پزشکی ، سایتهایی که موضوعات علمی ارسال می کنند ، مشاوره مالی ، سایتهای سرگرمی مانند عکاسی یا گیتار و همه چیز در بین آنها صادق است. بنابراین ، اگر خودتان به این معیارها درجه بالایی می دهید ، به خود و سایت خود نگاهی دقیق بیندازید. علاوه بر این ، زیرا اینها دستورالعمل هایی برای رتبه بندی کنندگان هستند ، این الزاما هنوز نشان دهنده خروج واقعی الگوریتم رتبه بندی نیست .

با این وجود ، مانند بسیاری از سیستم ها ، مشکلاتی مانند داشتن سایت های کم و بیش معتبر در رتبه بندی خود وجود دارد (Search Engine Journal، 2019). به همین دلیل است که ما باید مراقب تغییرات باشیم و KPI های خود را هر از گاهی بررسی کنیم. غذای آماده؟ در محدوده تخصص خود باشید و/یا متخصصان معتبر را استخدام کنید تا در تولید محتوا به شما کمک کنند.

9. تحقیق کلمه کلیدی

تحقیقات کلمات کلیدی همان چیزی نیست که قبلاً انجام می شد ، زیرا Google تعدادی از موارد را در صفحات نتایج گنجانده است ، که شامل خرید ، بسته های محلی و قطعات برجسته و موارد دیگر است. اینها CTR های پایین تری برای سایت های بالای SERP ایجاد کرده اند زیرا هر دو کلیک توجه کاربر به این نتایج منحرف می شود.

این پیشرفت باعث شد بازاریابان تمرکز خود را از موقعیت های جستجوی برتر تغییر داده و به مفهوم جدیدی در بهینه سازی کلمات کلیدی – در بازاریابی SERP – روی آورند. هدف از این نوع بهینه سازی کلمات کلیدی بهینه سازی محتوا برای نمایش آنها در عناصر جستجوی مختلف مانند داستانهای برتر ، فیلم ها ، “افراد نیز می پرسند” و تصاویر است.

برای زنده ماندن در محیط جستجوی امروز گوگل به این معنی است که باید اهداف سایت خود را با فرصت های کلمه کلیدی که SERP ارائه می دهد ، هماهنگ کنید (موسسه بازاریابی محتوا ، 2020). بسته به نیاز عنصر ، صفحه خود را بهینه کنید – از محتوای بصری برای بخشهایی که تصاویر را برجسته می کند یا در صورت ظاهر شدن صفحه در نتایج ویدیو ، ویدیوهای خوبی ارائه می دهند ، استفاده کنید. سرانجام ، متخصصان SEO باید برای کلمات کلیدی خاص بهینه سازی کنند زیرا Google دیگر به رشته های کلمات کلیدی متکی نیست و با در نظر گرفتن هدف جستجوی کاربر ، نتایج مرتبط را ارائه می دهد.

10. محتوای اصلی

محتوای اصلی یک روند نیست بلکه یک الزام در SEO است. با این حال ، چشم انداز محتوا دچار تغییرات زیادی شده است که صنعت به سرعت با آن سازگار می شود. اول ، استفاده از تصاویر تعاملی همچنان بر وب سایت ها غالب است. این پیشرفت با محبوبیت رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های پخش ویدئو منعکس شده است. گرایش دیگر ، فشار بر محتوای هدفمندتر است. انتظار می رود آنچه در سال 2019 آغاز شد تا به امروز ادامه یابد. (مجله موتورهای جستجو ، 2020)

این روند پمپاژ محتوای با کیفیت بالا توسط سازندگان و بازاریابان شناخته شده است. در حقیقت ، 90 درصد از بازاریابان محتوا موفق نیازهای مخاطبان خود را بر نیازهای تبلیغاتی اولویت می دهند. همچنین ، ایجاد محتوا بزرگترین برش از هزینه های بازاریابی محتوا را از سال 2018 تا 2019 دریافت کرد. 

11. سئو اینفلوئنسر

همچنان که بازاریابی تأثیرگذار همچنان در جعبه ابزار بازاریابی همه جای خود را حفظ می کند ، این روش بازاریابی جدید به سئو راه پیدا کرده است. طرفداران ادعا می کنند که این تکنیک به مراتب ارزان تر از بازاریابی سنتی است و به طور موثر زمان لازم برای رسیدن به مخاطبان را کاهش می دهد زیرا تأثیرگذاران در حال حاضر پیروان خود را دارند ، که مشاغل می توانند از آن استفاده کنند.

همچنین ، بسیاری از اینفلوئنسرها در ایجاد محتوای اصلی بسیار مثر هستند و می توانند همکاران خوبی باشند. با این حال ، مشاغل باید حوزه فعالیت خود را در نظر بگیرند. آیا آنها در شبکه های اجتماعی موفق هستند؟ آیا آنها سایت مخصوص خود را دارند؟ اگر چنین است ، آیا آنها در حوزه خود مرجع هستند؟ با در نظر گرفتن این موارد اطمینان حاصل می شود که یک تأثیرگذار می تواند در تلاش های SEO شما به شما کمک کند (Orbit Media، 2020).

12. طراحی همچنان مرتبط خواهد بود

بهینه سازی روی صفحه در واقع یک اصطلاح گسترده است که هم جنبه های مربوط به طراحی جلویی و هم جنبه های فنی پشتی را در بر می گیرد. در این بخش ، ما ابتدا بر جنبه های جلویی تمرکز می کنیم. بعداً به دومی می رسیم.

در حال حاضر ، طراحی نقش مهمی در تجربه کاربران دارد. از نظر بصری ، این همان چیزی است که کاربران خود تجربه می کنند. آنها واقعاً معماری پشتیبان زیبا سایت را نمی بینند. آنها فقط با رابط کاربری ارتباط برقرار می کنند. بنابراین ، آنها با استفاده از تجربه سایتی که برای آنها طراحی کرده اید با شما ارتباط برقرار می کنند.

ما قبلاً بحث کردیم که شما باید محتوای مرتبط و مفید داشته باشید. با این حال ، طراحی سایت چیزی است که این محتوا را در خود جای داده است. در واقع هیچ پاسخ واحدی برای ایجاد یک سایت با طراحی خوب وجود ندارد اما ابزارهای ساده ای برای استفاده وجود دارد.

به عنوان مثال ، یک پلت فرم سازنده وب سایت دارای قالب های زیبایی است که می توانید آنها را سفارشی کنید.

همچنین ، بهترین آنها برای مرورگرها و سیستم عامل های مختلف بسیار بهینه شده اند. یکی از پلت فرم که می آید در بسیار توصیه می شود Wix.com . کاملاً مبتنی بر ابر است و استفاده از آن آسان است. این برای کسانی که از کد اطلاع ندارند کاملاً مناسب است. همچنین ، قیمت آن بسیار مناسب است ، مخصوصاً برای مبتدیان.

با چنین ابزارهایی می توانید طرحی را ایجاد کنید که برای تجربه مشتری مفید باشد. داشبوردها بصری هستند و برای تعاملات تلفن همراه بهینه شده اند. منوها مرتب و ساده خواهند بود.

علاوه بر این ، طراحی دکمه های تبدیل مانند “افزودن به سبد خرید” ، “اشتراک” و “پرداخت” آسان خواهد بود. علاوه بر این ، اگر در طراحی خود موفق باشید ، می توانید با تعامل کاربران خود از طریق یک وب سایت زیبا ، زمان ماندگاری را افزایش دهید.

بنابراین ، شما SEO خود را بهبود می بخشید. همچنین ، اگر محتوای مرتبط و مفیدی دارید ، ترکیبی قاتل برای چشم انداز SEO امروز است.

14. تلفن همراه

از اول ژوئیه سال جاری ، همه سایت های جدید در معرض نمایه سازی اولین تلفن همراه قرار گرفته اند (Search Engline Land، 2020). این حرکت به منظور کمک به کاربران اصلی تلفن همراه گوگل برای جستجوی بهتر در وب است. این طرح برای اولین بار در سال 2016 اعلام شد.

همچنین ، در دسامبر سال 2017 ، گوگل این را در گروه آزمایشی سایت های ناشناس قرار داده است. این تاریخچه احتمالاً ریشه در سال 2015 داشته است ، جایی که بیشتر جستجوهای Google از دستگاه های تلفن همراه ساخته شده است. بنابراین ، این حرکت واقعاً منطقی است زیرا اکثر مردم از طریق تلفن های خود به موتور جستجو دسترسی پیدا می کنند.

2019 استفاده از موبایل ایالات متحده

همچنین ، همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید ، مردم تمایل دارند با استفاده از تلفن خود به وب سایت های دیگر نیز دسترسی پیدا کنند. به همین دلیل است که در ژوئیه 2018 محتواهای با سرعت بارگذاری بالا در رتبه بندی SEO آنها تأثیر منفی گذاشت. امروزه نمایه سازی تلفن همراه برای هر سایتی در حال ظهور است. بنابراین ، اگر می خواهید در آینده با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنید ، بهتر است سایت خود را برای موبایل آماده کنید.

ظهور موتورهای جستجوی غیر Google

از ابتدای این مقاله ، ما بیشتر در مورد گوگل ، گوگل ، گوگل بحث کرده ایم و این درست است. این موتور محبوب ترین موتور جستجوی امروز است و هنوز ادعای بسیار قوی برای تاج و تخت دارد.

با این حال ، این تنها موتور جستجو نیست. ما نمی گوییم که شما باید زمان و منابع خود را برای انجام بخش بزرگی از SEO خود برای Bing ، DuckDuckGo و Yahoo سرمایه گذاری کنید. آنچه کارشناسان می خواهند ما در نظر بگیریم این است که مردم تمایل دارند در سایت های دیگر مطالب مفیدی مانند آمازون ، یوتیوب و فیس بوک را جستجو کنند.

بنابراین ، SEO شما دیگر نباید بیش از حد گوگل محور باشد. البته ، گوگل باید نقش مهمی را ایفا کند ، اما شما باید توجه خود را به گزینه های وسیع تر و حتی بیشتر هدفمند معطوف کنید.

اگر یک عملیات بین المللی را اجرا می کنید ، نمی توانید سایت هایی به بزرگی آمازون و فیس بوک را نادیده بگیرید. اگر یک عملیات منطقه ای یا محلی را اجرا می کنید ، این بیشتر است.

اگر شما سابق هستید ، می خواهید این “موتورهای جستجوی ثانویه” به وب سایت شما مراجعه کنند که به شما ترافیک بیشتر و شانس بیشتری برای تبدیل می دهد.

اگر شما دومی هستید ، می خواهید خونریزی بین المللی SEO را در رتبه بندی جستجوی Google کاهش دهید و مستقیماً به چشم اندازهای محلی خود بروید.

به یاد داشته باشید ، وسواس برای انتخاب شماره یک می تواند بسیار ناسالم باشد. همه ما باید به قیف های بازاریابی خود بازگردیم و آنچه را که برای کسب و کارهایی که در آن هستیم مناسب انجام دهیم.

7 موتور جستجوی برتر

15. آهنربای تصویری فوق العاده از طریق SEO

یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ در جهان است و دلیل خوبی دارد (Search Engine Journal، 2018). ما می توانیم ویدئوها را تماشا کنیم ، با سایر کاربران ارتباط برقرار کنیم و حتی با خود سازندگان در ارتباط باشیم.

در سال 2017 ، YouTube قبلاً 1.5 میلیارد بازدید در یک ماه داشته است. این آمار فقط شامل کاربرانی است که هنگام جستجوی محتوای YouTube به حساب Google خود وارد شده اند. بنابراین ، ماهانه اگر میلیاردها نفر نباشند ، باید تعداد بیشتری در سایت وجود داشته باشد!

بازاریابی ویدئویی یک رویکرد بسیار محبوب برای شرکت ها بوده است و این به آنها کمک می کند تا تعداد بیشتری برای KPI های اصلی مانند جلسات ، بازدیدها و مشارکت کسب کنند. از نوامبر 2018 ، 56 businesses از مشاغل وبینار دارند ، 52 dem نمایشی از محصولات را ارائه می دهند ، در حالی که 47 videos ویدیوهای محصول را روی این پلت فرم ایجاد کرده اند.

اگر هنوز شروع به ایجاد فیلم برای مصرف کننده نکرده اید ، باید از همین حالا شروع کنید. همچنین ، دیده شدن خود برای مشتریان هدف در YouTube کاری است که SEO می تواند انجام دهد. علاوه بر این ، این مورد در فیس بوک و اینستاگرام نیز همینطور است.

رشد درآمد تبلیغات ویدیویی اجتماعی ایالات متحده ، بر اساس پلت فرم ، 2018-2023

میلیارد ها (دلار)

201825.6

201921.5

202018.4

202115.7

202213.4

202311.2

منبع: businessinsider.comطراحی شده توسط

در مورد این رویکرد ، اصولاً در مورد سئوی “معمولی” یکسان است که بهترین عمل نیاز به تعادل بین محتوای خوب و جنبه های فنی دارد. بنابراین ، بازاریابان و متخصصان SEO باید در مورد بازاریابی ویدئویی و سایر انواع محتوا به یک موضوع فکر کنند.

اما رفتن به آن با استفاده از ابزارهای عریان رسانه های اجتماعی یک صعود سربالایی است. ما توصیه می کنیم از پلتفرم های اختصاصی CRM اجتماعی استفاده کنید که در آن HubSpot CRM توسط کارشناسان ما بسیار توصیه می شود.

شما به راحتی می توانید در یک آزمایش رایگان Hubspot CRM در اینجا ثبت نام کنید و بدون هیچ هزینه ای و بدون تعهد از نزدیک با ویژگی ها آشنا شوید.

16. SEO را به عنوان راهنمای مشتری خود در جنگل که آمازون است دریافت کنید

66 درصد خریداران جستجوی محصولات جدید خود را در آمازون آغاز می کنند (Sellics، 2020). بنابراین ، اگر چیزی را به صورت آنلاین یا برای تحویل می فروشید ، آمازون چیزی است که نمی توانید نادیده بگیرید. درست همانطور که Sellics گفت: اگر رتبه بندی شما را در صفحه سوم نتایج قرار دهد ، بعید است که فروش داشته باشید.

بنابراین ، اگر می خواهید اقلام بیشتری بفروشید و مشتریان جدید را تغییر دهید ، در دو صفحه اول بهتر است.

با این حال ، بر خلاف کاربران گوگل ، تنها قصد مشتریان آمازون برای استفاده از سایت خرید است. از سوی دیگر ، کاربران Google ممکن است فقط در جستجوی مشخصات یا فقط در مورد محصول بدون قصد خرید باشند. بنابراین ، الگوریتم جدید آمازون سعی می کند آنچه را که احتمال خرید نامیده می شود ، تعیین کند  .

آمازون رتبه ها را از طریق نرخ کلیک (CTR) ، نرخ تبدیل (CR) صفحه محصول و  فروش تعیین می کند . اینها مهمترین KPI ها (Sellics ، 2020) برای Sellics هستند. اما چگونه می توانید آنها را بلند کنید؟

این یک فرآیند سه مرحله ای است.

اول ، شما باید محتوای خود را مانند به دست آوردن تصاویر واقعاً زیبا از محصولات و کپی در صفحه خود بهینه کنید.

دوم ، شما باید کلمات کلیدی خود را برای لیست های خود با افزودن کلمات جستجوی مرتبط به محصول خود بهینه کنید.

سوم ، شما باید صفحات خود را با مدیریت بازبینی و اجرای یک کمپین خوب PPC به طور فعال حفظ کنید.

این ، در اصل ، در مورد نتایج “جستجوی پولی” گوگل یکسان است ، موضوعی پیچیده است که ما در اینجا بیشتر در مورد آن بحث نمی کنیم. اولین قدم این است که شروع به یادگیری بیشتر در مورد نحوه عملکرد آمازون کنید .

در زیر نکاتی از مارک شنکر منتشر شده در WordStream (WordStream ، 2018) آورده شده است. نگاهی بیاندازید.

نکاتی در مورد سئوی آمازون

  • مرتبط ترین کلمات کلیدی را در عنوان محصول خود قرار دهید
  • کلمات کلیدی اصلی محصول را به نام فروشنده درج کنید
  • کلمات کلیدی مهم را در توضیحات محصول و نقاط مهم وارد کنید
  • نقطه قیمت خود را رقابتی نگه دارید
  • برای محصولات خود تصاویری با کیفیت بالا داشته باشید
حقایق سئو آمازون

سئو تکنیکال، یادگیریMachine Learning و برنامه های کاربردی وب پیشرفته

روندها و تکنیک های سئو ممکن است تغییر کند ، اما سئوی فنی یک نگرانی ثابت است. این فقط به تنظیمات پشتیبان شما مربوط نمی شود بلکه به تجربه مصرف کننده نیز مربوط می شود.

شما نمی خواهید مخاطبان شما وارد صفحات وب بد و مسائل دیگر شوند. با این حال ، SEO تکنیکی عمدتا مربوط به خزیدن سایت شما توسط Google و سایر موتورهای جستجو به بهترین شکل ممکن است.

این بدان معناست که شما توسط موتورهای جستجو قابل مشاهده و پردازش هستید ، به طوری که بازدیدها ، کاربران جدید و سایر KPI ها را در سایت خود دریافت می کنید. همانطور که می دانید ، کنسول جستجوی Google بهترین ابزار برای این کار است.

این امر عمدتا به گوگل اجازه می دهد تا بداند که شما وجود دارید و همچنین برای خدمت به مخاطبان آنها نیز آنجا هستید.

17. تکالیف SEO خود را انجام دهید

اولاً ، این بدان معناست که سایت شما به راحتی و به سرعت بارگیری می شود. شما می خواهید سایت شما سریعتر از سه ثانیه بارگیری شود زیرا اکثر کاربران وقتی صفحه وب شما بسیار کند بارگذاری می شود (YouTube ، 2019). بنابراین ، باید مراقب فایل هایی مانند تصاویر باشید که می توانند سایت شما را خراب کنند.

به همین دلیل است که باید همه چیز را قبل از قرار دادن آزمایش و پیش نمایش کنید. شما نمی خواهید زمان بارگذاری شما خیلی طولانی باشد تا کاربران دکمه “برگشت” را فشار داده و صفحات وب رقیب را انتخاب کنند.

این فقط مقدار زیادی از نرخ تبدیل شما می گیرد. همچنین ، شما باید همه چیز را از بک لینک گرفته تا فونت خود مدیریت کنید.

هیچ دستور العمل واحدی برای جلب مشتری سایت شما وجود ندارد. و هیچ دستور العمل واحدی برای رتبه بندی وجود ندارد.

با این حال ، بهترین روش ها برای بالا بردن رتبه شما وجود دارد. برخی از آنها مانند آزمایشات علمی خوب کاملاً قابل تکرار هستند.

البته ، ما نمی توانیم همه چیز را در اینجا مورد بحث قرار دهیم زیرا این یک مقاله آموزشی نیست. با این حال ، برای نکات بیشتر می توانید این ویدیو را از برایان دین ، ​​SEO savant ، بررسی کنید.

18. با یادگیری ماشینی راحت شوید

در دنیای سئو ، خود گوگل از یادگیری ماشینی برای مقابله با هرزنامه ها و اتصال کاربران به محتوای مفید با کیفیت خوب استفاده می کند. موتور جستجو قبلاً این را در Gmail با 99.9 درصد موفقیت به کار گرفته است (Search Engine Journal، 2018). اما شما نیز می توانید از قدرت این ابزار نسبتاً جدید استفاده کنید.

قدرت یادگیری ماشینی در استقلال نسبی شماست که به کامپیوترها اجازه می دهید تا تنها با وارد کردن قوانین به اهداف خود برسند.

موفقیت آنها در قوانینی است که شما ایجاد کرده اید. همچنین ، از آنجا که سطح تعامل شما عمدتا بر اساس این قوانین متمرکز است ، می توانید بینش هایی در سطح اصول داشته باشید.

این بدان معناست که شما می توانید در سطح کلیات کار کنید و بر اساس داده هایی که از یک دستگاه با استفاده از اصول آزمایش شده دریافت می کنید ، سیاست های عملی خاصی را اعمال کنید. شما باید دستگاه را آموزش دهید و کارهای تحلیلی را به آن برون سپاری کنید.

آنچه شما می توانید دریافت کنید استراتژی ها و تاکتیک هایی است که به شما می گوید چگونه سئوی خود را بهینه می کنید ، بدون اینکه خودتان مستقیماً در انتهای عمیق اطلاعات حرکت کنید.

بر اساس داده های آماری یادگیری ماشین فعلی ، این رویکرد یک روند قوی پیش رونده خواهد بود.

ابزارهای هوش تجاری هر سال محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. بیشتر و بیشتر مشاغل باید بینش های سنتی مبتنی بر انسان را با این باور قوی که تصمیمات بهتری می توان اتخاذ کرد ، زمانی که تجزیه و تحلیل داده محور است ، تکمیل کنند.

و بسیار سخت است (اگر نگوییم غیرممکن) که واقعا با این بحث شود. بنابراین ، هرچه جلوتر می روید ، بهتر است به یادگیری ماشین و نحوه استفاده متخصصان و رقابت از آن برای سئو توجه داشته باشید.

19. از برنامه های وب مترقی استفاده کنید

سر و صدای خاصی در مورد برنامه های وب مترقی (PWA) وجود دارد. با این حال ، به نظر می رسد متخصصان و پزشکان در مورد آنچه هستند و چگونه می توانند از آنها برای SEO بهتر استفاده کنند مبهم هستند. هرچند یک چیز روشن است.

این PWA ها باعث افزایش مشارکت کاربر و زمان ماندگاری می شوند. بنابراین ، این امر نه تنها بر رتبه بندی قدیمی شما تأثیر می گذارد ، بلکه به نظر می رسد که کاربران را به راحتی در قیف بازاریابی خود جذب می کند. در اینجا یک فیلم مقدماتی خوب در زیر آمده است.

به طور خلاصه ، PWA صفحات وب برنامه ای مانند مرورگر هستند که به کاربران تجربه استفاده از یک برنامه مستقل را می دهند. همچنین ، برخی از کارشناسان می گویند که می توان آنها را نیز نصب کرد. با این حال ، همانطور که گفته شد ، آنها باید مانند یک برنامه حتی در مرورگرها نیز اجرا شوند. نمونه هایی از PWA ها عبارتند از Housing.com ، Starbucks ، Airbnb ، Yummly و Twitter. توسعه دهندگان Google آنها را به عنوان تجربیات کاربر تعریف می کنند که عبارتند از:

  • قابل اعتماد – بارگذاری فوری و حتی در شرایط ضعیف شبکه نیز کاهش نمی یابد
  • سریع – سریع به تعاملات کاربر با انیمیشن های روان پاسخ می دهد
  • درگیر کردن – دارای تجربه همه جانبه است و مانند یک برنامه طبیعی روی یک دستگاه است

همچنین ، مهمتر از همه ، اینها ارزش حضور در صفحه اصلی کاربر را دارند. هنگامی که معیارهای فنی برآورده می شوند ، مرورگر شما از شما می خواهد که آن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید.

بنابراین ، این کار با جابجایی ترافیک کاربران بدون مبارزه با دیگر سایت های در حال جستجو کمک می کند. سه شرط لازم برای PWA عبارتند از (1) که باید تحت HTTPS اجرا شود ، (2) باید شامل یک مانیفست برنامه وب ، و (3) باید یک سرویس کار را پیاده سازی کند.

ما قصد نداریم در این مقاله به همه این موارد بپردازیم ، اما می توانید نحوه ثبت نام یک کارمند خدمات را در اینجا (Google، nd) ببینید. برای توضیح بیشتر در مورد اینکه PWA چیست و چگونه می توانید از آن برای SEO و بازاریابی استفاده کنید ، ویدیوی Google Developer را در زیر مشاهده کنید.

20- اهمیت بیشتری برای کلمات کلیدی مرتبط از نظر معنایی قائل خواهید شد

کلمات کلیدی مرتبط با معنایی یا “کلیدواژه های معنایی” به برخی ، اساساً به Google کمک می کند تا بهترین نتایج را برای یک پرس و جو برگرداند. کلمات کلیدی مرتبط از لحاظ معنایی که در اصل برای رسیدگی به اهداف جستجو طراحی شده بودند ، به موتورهای جستجو اجازه می دهند رتبه بندی مناسب برای یک نتیجه جستجو را تعیین کنند. در این نوع تاکتیک SEO ، 

وب سایت ها موظفند از کلمات کلیدی مرتبط با معنایی برای پشتیبانی از کلمات کلیدی اصلی خود استفاده کنند. به عبارت ساده ، اصطلاحاً “کلمات کلیدی مرتبط” و “کلیدواژه های مرتبط ثانویه” برای اطمینان از مطلوب ترین نتایج جستجو استفاده می شود. (برقار ، 2020)

21. داده های ساختار یافته برای نتایج غنی تر برای کاربران در SERPs.

داده های ساختار یافته به گوگل و دیگر موتورهای جستجو کمک می کند تا درک کنند که صفحه وب چیست. داده های ساختار یافته نه تنها اطلاعات مربوط به یک صفحه را ارائه می دهند بلکه محتوای آن را نیز طبقه بندی می کنند. همچنین ویژگیهای خاص نتایج جستجو را فعال می کند ، که به صفحات اجازه می دهد در نتایج جستجوی گرافیکی ظاهر شوند. (Google ، nd)

بنابراین استفاده از داده های ساختار یافته در ساخت صفحات وب چه مزیتی دارد؟ داده های ساختار یافته به ارائه نتایج جستجوی غنی از صفحات یا سایت ها کمک می کند و به آنها اجازه می دهد در SERP ها ظاهر شوند. این باعث توجه بیشتر کاربر و بنابراین CTR بیشتر می شود. همچنین ، به اقتدار دامنه سایت در یک طاقچه کمک می کند ، در حالی که تأثیر ماندگاری بر مخاطبان می گذارد.

22. عناصر حیاتی وب 

همانطور که موز گفت ، عناصر حیاتی وب عامل جدید رتبه بندی در شهر است. این تغییر در الگوریتم Google برای تشویق وب سایت ها برای بهبود تجربه کاربر طراحی شده است. این شامل عواملی مانند سرعت صفحه ، تعامل و ثبات است. به نظر می رسد که این عوامل قابلیت استفاده بر همه نتایج جستجوی معمولی چه در رایانه یا تلفن همراه تأثیر می گذارد (Moz، 2020).

در مورد این سوال که چگونه عناصر حیاتی وب بر رتبه بندی گوگل تأثیر می گذارد ، رتبه بندی Top Stories بیشترین تأثیر را خواهد داشت. می بینید که وب سایت های اصلی معیارهای جدیدی برای ظاهر شدن صفحات وب در فروشگاه های برتر خواهند بود و جایگزین AMP می شوند و این پیشرفت بر تعداد زیادی از نتایج رتبه بندی تأثیر می گذارد.

تغییرات کوچک در الگوریتم گوگل در برخی موارد نگران کننده نیست ، به خصوص اگر برای شرایط بسیار رقابتی رقابت نمی کنید. اما برای کسانی که این کار را انجام می دهند ، انجام این تغییر می تواند ترافیک بیشتری را به دنبال داشته باشد زیرا گوگل متوجه شده است که صفحاتی که دارای آستانه های اصلی وب هستند ، می تواند ترک سایت را تا 24 درصد کاهش دهد.

بیماری همه گیر COVID-19 باعث شده است که گوگل انتشار این الگوریتم جدید را به تاخیر بیندازد و حتی تغییرات پیش رو را پیش از موعد اعلام کرد و از خبرهای خوشایند پزشکان سئو خبر داد زیرا به آنها زمان می دهد تا برای تغییر آماده شوند. 

23. BERT گوگل

نمایندگی های رمزگذار دو طرفه از Transformers (BERT) اساساً به گفتگوهای بیشتر جستجوها کمک می کند. این به هیچ وجه چیز جدیدی نیست ، اما BERT به دنبال بهبود کارهایی است که توسط به روزرسانی مرغ مگس خوار در 2013 آغاز شده است. آنچه BERT را متمایز می کند این است که الگوهایی را تشخیص می دهد که به رایانه ها کمک می کند ارتباطات انسانی را بهتر درک کنند ، و به گوگل کمک می کند تا زمینه جستجو را درک کند. (WordStream ، 2020)

استفاده BERT از یادگیری ماشینی و پردازش زبان طبیعی منجر به درک بهتر گوگل از جستجوها و اهداف می شود. این برنامه تقریباً برای هرگونه پرسش به زبان انگلیسی کار می کند در حالی که بیش از 70 زبان دیگر را پشتیبانی می کند. 

BERT برای مجازات یا پاداش دادن به وب سایت ها طراحی نشده است ، اما عدم رعایت الگوریتم یک نقطه ضعف دارد. سایت هایی که با BERT سازگار نیستند ، در بلندمدت در رتبه بندی کلمات کلیدی ناموفق خواهند بود. با این حال ، برای کسانی که با ایجاد محتوای مرتبط و مفید برای BERT بهینه سازی می کنند ، نوید ظاهر نتایج جستجوی غنی را می دهد (WordStream، 2021).

برای جستجوی صوتی آماده شوید

جستجوی صوتی بر اساس آمار فعلی احتمالاً افزایش می یابد. واقعاً کاملاً شهودی است چرا می توانید س yourال خود را تایپ کنید در حالی که می توانید به راحتی فقط با استفاده از صدای خود بپرسید؟ خوب ، اگر تشخیص صدای هوش مصنوعی خوب نباشد ، مردم نه. کاملا آزاردهنده است.

با این حال ، هوش مصنوعی بهتر می شود. جستجوی صوتی گوگل به 95٪ دقت بسیار بالا رسید (Google، 2018). همچنین ، به نظر می رسد استفاده از جستجوی صوتی در اواخر افزایش یافته است.

استراتژی مجهز به صدا در سازمان شما از کدام فناوری استفاده می کند؟

برنامه های موبایل71٪

اینترنت اشیاء46٪

خانه هوشمند43٪

هوش مصنوعی37٪

ماشین های متصل22٪

دیگر

24. سئوی محلی در جستجوی صدای جستجوی بلند است

اما آنچه در مورد جستجوی صوتی باید بدانیم این است که از عبارت های کلیدی متفاوتی نسبت به جستجوهای متنی استفاده می کند. وقتی صحبت از جستجوی صوتی به میان می آید ، مردم معمولاً از لحن “محاوره ای” استفاده می کنند.

برای جستجوهای متنی ، ما به نوعی مهارت هایی را برای ترجمه افکار خود به پرسش های بیشتر “زبان رایانه” توسعه داده ایم. همچنین ، سه آمار وجود دارد که می توانید از آنها برای جستجوی صوتی استفاده کنید (نیل پاتل ، nd).

  • 22 درصد از سوالات صوتی به دنبال پاسخ های محلی هستند که توسط محتوای محلی ارائه شده است
  • 50 درصد جستجوهای محلی تلفن همراه توسط مصرف کننده منجر به بازدید از فروشگاه در یک روز می شود
  • 71 درصد از جوانان 18 تا 29 ساله در ایالات متحده از دستیاران شخصی تلفن همراه استفاده می كنند

بنابراین ، شما باید محتوای محلی و SEO خود را ارتقا دهید. این بدان معناست که برخی از تلاش های فنی مانند درست کردن لیست کسب و کار شما با Google و سایر موتورهای جستجو (و برنامه ها) انجام می شود. علاوه بر این ، باید بازی Google Knowledge Panel (Google، nd) را ارتقا دهید زیرا برخی از ویژگی های این امر بر جستجوی محلی تأثیر زیادی می گذارد.

49 درصد خوب از بازاریابان احساس می کنند که ویژگی های پنل دانش مانند Google Posts و پرسش و پاسخ در رتبه بندی های دیگر تأثیر می گذارد (HubSpot، 2019). بنابراین ، بهتر است این روند را دنبال کنید تا سایت و کسب و کار شما نمایان شود.

علاوه بر این ، میزان فروش بلندگوهای هوشمند جهانی در سال جاری افزایش یافته است. بنابراین ، جستجوی صوتی خوبی در حال حاضر در افق است. شرکت پیشرو در زمینه حمل و نقل آمازون با دستگاه های هوشمند دارای قابلیت Alexa است. بنابراین ، بهتر است روند جستجوی صوتی را اکنون بیشتر از دیرتر دنبال کنید.*numbers in % are market sharesUnits Shipped in Millions (andcompanies)25.4%25.4%17.3%17.3%16.7%16.7%15.8%15.8%10.8%10.8%14.1%14.1%6.6 million(Amazon)4.5 million(Baidu)4.3 million(Google)4.1 million(Alibaba)2.8 million(Xiaomi)3.7 million(others)0102030

حمل و نقل جهانی بلندگوی هوشمند ، Q2 سال 2019

مجموع محموله ها 26.1 میلیون

حرکت رو به جلو: در این مورد چه باید کرد؟

امروزه ممکن است موارد دیگری در مورد SEO مطرح شود. با این حال ، ما آنچه را که فکر می کنیم قوی ترین آنها در سالهای آینده خواهد بود ، گردآوری کردیم. جستجوی صوتی زمانی آماده می شود که پیش بینی خود را بر اساس تقاضا و ارسال دستگاه های بلندگوی هوشمند در سراسر جهان انجام دهید. همچنین ، SEO فنی به این زودی از بین نمی رود (یا در این مورد هرگز).

یادگیری ماشین مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل به احتمال زیاد با گذشت زمان قوی تر و قوی تر می شود. چه کسی بینش مبتنی بر داده را نمی خواهد؟ همچنین محتواهای خوب شامل ویدئوها و سایر رسانه ها به احتمال زیاد همچنان خشمگین خواهند بود. تقریباً نادر است کسی را پیدا کند که از طریق یک مقاله کامل بخواند. ویدئوها جذاب تر و مختصر تر هستند.

همه اینها ممکن است در شرایط کنونی بسیار محتمل باشد ، به ویژه هنگامی که صحبت از SEO برای مشاغل محلی می شود ، هیچ دستورالعملی برای رتبه بندی و جلب مشتری از طریق ابزارهای آنلاین وجود ندارد. هرگز نبوده و احتمالاً هرگز نخواهد بود.

با این حال ، روندهای صنعت نه تنها به دلیل کاهش و افزایش برخی اعداد به ثمر می رسد. این اعداد بالا و پایین می شوند و نشان دهنده رفتار هستند زیرا رفتارها و اقدامات بیشتر بر اساس باور است. این امر به ویژه در محیط های تجاری صادق است که منطقی بودن یک الزام مهم است. بنابراین ، اجازه دهید نگاهی گذرا به برخی از باورهایی که باعث تقویت روندهای رفتاری در صنعت می شود ، بیندازیم.

SEO در مقابل بازاریابی (محلی)

امروزه به نظر می رسد که کاربران در مورد نحوه به دست آوردن ترافیک سئو ارگانیک بیشتر یاد می گیرند. در گزارش سال 2019 (HubSpot ، 2019) ، از هر 4 بازاریاب 1 نفر قصد دارد در مورد SEO ارگانیک اطلاعات بیشتری کسب کند. همچنین ، 11 درصد از بازاریابان به دنبال ویژگی های محلی جدید Google هستند.

علاوه بر این ، 12 درصد سعی می کنند کد نویسی را یاد بگیرند ، 11 درصد در مورد چگونگی ایجاد پیوندها بهتر تحقیق می کنند ، 11 درصد در جستجوی جستجوگران پولی و 9 درصد در تلاش برای درک بهتر محیط موبایل هستند. در مورد اینکه بهترین استراتژی چیست ، اتفاق نظر وجود ندارد.

با این حال ، درست مانند قبل ، بهترین سیاست های اقدام هنوز ترکیبی از موارد مختلف است. این توزیع اعتقادات در مورد آنچه در آینده باید یاد بگیریم ممکن است فقط نشان دهد که بازاریابان در زرادخانه فعلی خود فاقد چه هستند.

همچنین ، ممکن است به یک روند بعدی اشاره شود که در آن بازاریابان در آینده به خوبی شناخته خواهند شد. ذهن های فنی و استراتژیک در هم می آمیزند. ما معتقدیم که با توجه به داده ها و شهود ما ، این روند قوی خواهد بود.

در عمل ، انجام این کار پنج سال طول می کشد ، به ویژه در مورد مشاغل محلی. مطمئناً ، غول های موجود مدیران و تیم های بسیار خوبی دارند. با این حال ، کوچکترها هنوز تمایل چندانی به سئو و بازاریابی ندارند.

برای مارک های سازمانی که بیش از هزار کارمند دارند ، تنها 13٪ دارای 6 یا بیشتر کارمند SEO تمام وقت هستند. 44 درصد خوب 2 تا 5 نفر پرسنل دارند در حالی که 17 درصد تکان دهنده اصلاً فاقد پرسنل هستند! واقعاً ممکن است زمان زیادی برای کنار هم قرار دادن رشته های انضباطی طول بکشد ، به ویژه هنگامی که آموزش رسمی در این زمینه خوب عمل نمی کند.

با این حال ، بسیاری از متخصصان در حال حاضر در دانشگاه YouTube و جوامع آموزش آنلاین ثبت نام کرده اند ، بنابراین ممکن است این امر باعث تسریع در عمل SEO و بازاریابی شود.

وضعیت صنعت SEO محلی

بیایید ، رتبه بندی را قبلاً پشت سر بگذارید

شگفت آور 20 درصد از مشاغل کوچک احساس می کنند که رتبه بندی بالاترین اولویت آنها است. اما همانطور که بحث کردیم ، آنها باید بر نرخ تبدیل تمرکز کنند.

72 درصد از آژانس های بزرگ ، مارک های بزرگ و حتی آژانس های کوچک معتقدند که تبدیل یا درآمد بالاترین اولویت آنها است. آنها در حال حاضر از مرحله ناسالم رتبه بندی و وسواس خارج شده اند.

آنچه این نشان می دهد این است که برای بسیاری از مشاغل خارج از کشور ، اعتقادات آنها ممکن است آنها را مجبور کند که زنگ ها و سوت ها را بیشتر از مایه حیات عملیات خود بدانند. و این بسیار ترسناک است. بنابراین اگر شما یک تجارت کوچک هستید ، بهتر است خودتان را در آینه نگاه کنید و واقعاً بپرسید که در مورد SEO چه وسواس زیادی دارید.

شاید ، فقط شاید ، شما آنقدر درگیر رتبه بندی شده اید که فراموش می کنید آیا واقعا بر قیف بازاریابی شما تأثیر مثر دارد یا خیر. به یاد داشته باشید ، همبستگی با علیت یکسان نیست. و وقتی در مورد رتبه بندی ها و تبدیلات پیچیده تر می شویم ، اولی باید برای دومی کار کند. همیشه.

یک یادآوری مهم

بنابراین ، همیشه باید به خاطر داشته باشید که SEO برای تجارت شما کار می کند و کسب و کار شما را مجبور به انجام SEO نمی کند. SEO به شما کمک می کند تبدیل کنید. این به شما کمک می کند تا کاربران را مبدل به نام تجاری کنید. برای دستیابی به رتبه خوب و ایجاد رابطه خوب با مشتریان هدف ، بیش از دستکاری فنی کلمات کلیدی و فرآیندها نیاز است. شما باید مطالبی را ارائه دهید که هم مرتبط و هم مفید باشد. همچنین ، این محتواها باید توسط موتورهای جستجو به عنوان مرتبط و مفید شناخته شوند تا بتوانند شما را با چشم اندازهای امیدوار کننده مرتبط کنند.

سئو امروزی در اصل فقط گسترش تبلیغات و بازاریابی قدیمی است. در واقع ، آنها پیچیده تر هستند. مطمئناً آنها به تخصص جدیدی نیاز دارند. با این حال ، آنها یک پارچه مشابه هستند و یک سر بازاریابی خوب می تواند سئوی شما را به جلو پیش ببرد. این به شما کمک می کند تا کار خود را مستقیماً انجام دهید تا واقعاً وارد اصل موضوع شوید: درآمدهای مستمر با ارائه محصولات و خدمات بهتر از رقبا در عوامل مهم موفقیت.

بنابراین ، این به معنی ترکیب خوبی از تلاش های آنلاین و آفلاین است. مطمئناً SEO بسیار مهم است. با این حال ، شما باید این را با کارهای آفلاین نیز متعادل کنید. بسیاری از بازاریابان تمایل دارند فراموش کنند که وقتی صحبت از درآمد و تبدیل می شود ، تعاملات در دنیای واقعی تاثیر بسزایی دارد.

البته آمار و داده های استخراج شده از آنجا نسبت به داده های آنلاین پایین تر تلقی می شود. آنها آنطور که دوست دارید کامل نیستند. با این وجود ، اینجاست که دنیای واقعی کار می کند و اهمیت دارد. بنابراین ، ترکیب تلاش های SEO شما با ابزارهای هوش تجاری بسیار توصیه شده مانند Sisense بهترین رویکرد امروز است.

برای خواندن مقاله سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید چیست؟ بر رور لینک کلیک کنید

آرش مرادوند

آرش مرادوند حدود 2 سالی هست که در زمینه برنامه نویسی و تولید محتوا و سئو به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، آرش یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های ارور وب را توسعه می دهد، آرش به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا