Adobe IllustratorAdobe Photoshop

ده روش برای استفاده از لوگو

ده روش برای استفاده از لوگو

در این مقاله ما سعی بر این داریم که به شما روش های استفاده از لوگو رو آموزش بدیم با ما همراه باشید.گام بعدی برای شما پس از ایجاد لوگو چیست؟ ظاهر نام تجاری خود را اصلاح کنید و از هویت بصری خود برای تعامل با مردم استفاده کنید. یک لوگوی عالی مانند طلسم برای برند شما است. اگر آن را روی میز نگه دارید، فرصت هایی را برای اثرگذاری بر مشتریان از دست میدهید.

لوگوها تنها یکی از عناصر هویت برند شما هستند ، بنابراین به تنهایی قدرت کمی دارند. اما وقتی به طور مداوم از لوگوی خود استفاده می کنید ، این نماد متحد کننده تمام پیامهای مثبتی است که در مورد تجارت خود ارسال می کنید. برای استفاده بیشتر از تلاش های تجاری خود ، این روش های استفاده از لوگو را بررسی کنید.

1.وبسایت ها و وبلاگ ها

وب سایت یا وبلاگ واضح ترین مکان برای نمایش لوگوی تجاری است. یک سایت بهینه سازی شده می تواند بازدیدکنندگانی را جذب کند که در غیر این صورت محصولات شما را پیدا نمی کردند. لوگوهای وب سایت در کنار قسمت های اصلی داستان برند شما مانند برچسب و بیوگرافی نشان داده می شوند. برای مشتریان آسان است که این عناصر و برند را با هم ببینند و نقاط را به هم متصل کنند. به یاد داشته باشید که نماد سایت را سفارشی کنید ، بنابراین وقتی چندین برگه مرورگر باز است ، لوگوی شما قابل مشاهده است.

2.کارت بازرگانی

قدرت یک کارت ویزیت قدیمی خوب را دست کم نگیرید. بسیاری از مردم هنوز به اشتراک شخصی کارت های ویزیت اهمیت می دهند. به علاوه ، می توانید آنها را در هرگونه ارتباط با مشتریان قرار دهید. در مقایسه با سایر مواد بازاریابی ، احتمال کمتری برای بیرون ریختن کارت ویزیت وجود دارد. کار خود را خوب انجام دهید و شرکت خود را روی کارت ویزیت قرار دهید و مشتریان شما را برای پروژه های آینده در نظر خواهند داشت.

3.تابلو های اعلانات و بنر ها

رنگ ها و تصاویر نقش بسزایی در به رسمیت شناختن نام تجاری دارند و علائم فیزیکی راهی برای احاطه مشتریان با نشانه های بصری ارائه می دهند. آیا می توانید تصور کنید که طاق های طلایی مک دونالد هنگام حرکت در بزرگراه به چشم بیایند؟

از منظر مشتری به فروشگاه ، دفتر یا غرفه نمایشگاهی خود وارد شوید. مطمئن شوید که تابلوهایی با لوگوی تجاری خود در مناطقی قرار داده اید که طبیعتاً چشم بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. و فقط به سطح چشم خود پایبند نباشید. بسیاری از فروشگاه ها تابلوهای سقفی را آویزان می کنند تا توجه مشتریان را به خود جلب کنند.

4.محصولات و بسته بندی

اگر درباره اهمیت بسته بندی عالی محصول شک دارید ، به هزاران ویدیوی “جعبه گشایی” در YouTube نگاه کنید. بسته بندی خلاقانه ای که برای ارائه محصول به کار می برید ، تجربه مشتری را افزایش می دهد. ناگفته نماند ، لوگو محصولات بهانه ای برای تقویت نام تجاری شما می دهد. در هنگام استفاده از محصول شما ، نمایان ترین مناطقی را که مشتری با آنها در تماس است ، مشخص کنید. لوگوی خود را در جایی که مطمئن هستید دیده می شود ، مانند کاغذ دستمال کاغذی ، برچسب یا جعبه ، چاپ کنید.

5.نامه ها و ایمیل ها

وقتی در ساختن برند تازه کار هستید ، تکرار رمز موفقیت است. هدف این است که مشتریان آنقدر با نام تجاری شما آشنا شوند که در صورت نیاز به محصول ، نام شما به ذهن خطور کند. اگر از لوگوی تجاری خود در نامه ها و ایمیل ها استفاده نمی کنید ، بسیاری از املاک اصلی را هدر می دهید.

لوازم التحریر تجاری سفارشی چاپ شده با سربرگ لوگو تهیه کنید ، و لوگوهایی را در نزدیکی اطلاعات تماس در ایمیل های خود قرار دهید. به این فکر کنید که اگر مشتری مرتباً به لیست مشترکان ایمیل ارسال می کنید ، مشتری با نام تجاری شما در تماس است. مشتریان با مارک تجاری آشنا ارتباط برقرار می کنند و باعث می شود آنها به تخصص شما اعتماد کنند.

6.فاکتور ها و فرم ها

مشابه نامه ها ، فاکتورها و فرم های تجاری به شما امکان می دهد اقلام مارک دار را به طور معمول توزیع کنید. لوگو و تصویر و نام تجاری متمایز می تواند اعتبار یک کسب و کار جوان را افزایش دهد. مشتریان مواد تجاری مارک دار را نشانه ای از حرفه ای بودن می دانند. از این گذشته ، اگر به ایجاد روابط پایدار با مشتریان اهمیت می دهید ، به احتمال زیاد در تجارت خود سرمایه گذاری می کنید.

7.پروفایل شبکه های اجتماعی

هرگز اجازه ندهید که دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی حدس بزنند که کار شما چیست. لوگو و بیانیه تجاری مختصر باید اولین چیزی باشد که کاربران در نمایه های شما مشاهده می کنند. مهمتر از همه ، سایتهای رسانه های اجتماعی مستقیماً نام تجاری را با مشارکت مشتری پیوند می دهند. هر بار که محتوا ارسال می کنید ، پیروان لوگوی شما را در فیدهای خبری خود می بینند. وقتی مخاطبی وفادار دارید ، یک لوگوی آشنا کافی است تا بسیاری از فالوئرها متوقف شده و تبلیغات یا عناوین شما را بخوانند.

8.کالای تبلیغاتی

هر زمان که میزبان هدایا هستید یا در رویدادهای تحت حمایت شرکت می کنید ، به دنبال راه هایی باشید تا لوگوی خود را در مقابل مشتریان جدید به دست آورید. چاپ لوگو بر روی اقلام تبلیغاتی که مشتریان مرتباً از آنها استفاده می کنند ، مانند قلم ، لیوان ، کفش و بند.

9.وسایل نقلیه تجاری

دلیلی وجود دارد که هیچ کس نمی تواند از کامیون های آگاه کننده سرطان سینه صورتی روشن چشم پوشی کند. خودروهای مارک دار بسیاری از نشانه های بصری را ترکیب می کنند: رنگ ، گرافیک و حرکت. یک وسیله نقلیه دارای لوگوی بزرگ ، یک بیلبورد متحرک است که مردم را به یادگیری بیشتر دعوت می کند.

اگر خودروهای شخصی یا کامیون دارید ، آنها را در رنگ بندی مشاغل خود نقاشی کنید. لوگوها و برچسب های بزرگ را در کنار وسایل نقلیه خود اضافه کنید تا مشتریان در خواندن اطلاعات مشکلی نداشته باشند. هرچه گرافیک به یادماندنی تر باشد ، برای رهگذران راحت تر است که در حین کار ، کسب و کار شما را به خاطر بسپارند.

هنگامی که ایده های طراحی لوگو خود را خنثی کردید ، محصول نهایی را به کار بیندازید. اندازه لوگو مناسب برای رسانه های مختلف را انتخاب کنید ، اما از تغییر طرح از یک برنامه به برنامه دیگر خودداری کنید.

سازگاری با داستان بصری شما کلید تعیین مکان در ذهن مشتری است. اگرچه یک برند بسیار بزرگتر از یک لوگو است ، اما مشتریان بیش از هر عنصر دیگری این نمادهای کوچک را می بینند. اطمینان حاصل کنید که لوگوی شما به اهداف تجاری شما خدمت می کند ، نه اینکه فقط فضا را پر کند.

شکا پس از خواندن این مقاله یعنی(روش های استفاده از لوگو) میتوانید برای مطالعه مقاله اهمیت لوگو بر روی لینک کلیک کنید

امیرحسین قنبری

امیر حسین قنبری هستم گرافیست و برنامه هایی که به طور تخصصی در این مدت با اون ها کار کردم و در اون ها تخصص دارم برنامه هایی چون افترافکت،پریمیر،موهو،فتوشاپ و ایلستریتور هستند که سازنده یک طراح گرافیک کامل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا