Adobe IllustratorAdobe Photoshop

اهمیت لوگو

اهمیت لوگو

-5 دلیل برای داشتن لوگو

حتی اگر نام تجاری شما در طراحی آنها ادغام نشده باشد،حدس میزنم حداقل 99/99 درصد از مردم روی کره زمین میتوانند لوگویی را که هر کدام نمایندگی میکند، تشخیص دهند و نام ببرند.اما اگر به رسمیت شناخته شدن جهانی و تسلط بر صنعت برای شما کافی نیست در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد:

چرا لوگو مهم است؟

1.هویت شما را نشان میدهد

آن وسترنهای قدیمی را که کابوی ها از گاو ها برای برند خود استفاده میکردند به خاطر دارید؟آنها این کار را برای نشان دادن مالکیت انجام دادند.لوگوی شما نیز باید همین کار را انجام دهد لوگوی شما که بر روی محصولات،کارت ویزیت و وب سایت شما نقش بسته است مالکیت را نشان میدهد.

این نوع لوگو میتواند به مشتریان بگوید که ما کی هستید،چه نوع محصول یا خدماتی را می فروشید یا چه مزایایی را برای مصرف کنندگان ارائه میدهید.

لوگوی ماست یخ زده swirl در مورد محصولی که شرکت میفروشد تردید چندانی ایجاد نمیکند درحالی که لوگوی Noble Pillowنام شرکت را با صدای شاهانه نشان میدهد و نشان میدهد که این برند برای خانواده های سلطنتی مناسب است.جغد به طور معمول نمادی از خرد است،ینی بچه های باهوش.

2.از مشتریان جدید دعوت میکند تا شما را بشناسد

ما در یک جهان تک رنگ زندگی نمی کنیم.افراد جذب طراحی و رنگ های جالب آنها می شوند.لوگویی که محصول شما را نشان میدهد باید طوری طراحی شود که باعث جلب توجه و کنجکاوی مشتریان احتمالی شما شود و آنها را وادار کند تا حداقل نگاه کنند و شاید محصول شما را خریداری کنند.

رستوران forager’s table که در آشپزی در مزرعه تخصص دارد،با لوگویی دارای سبک ارگانیک مشتریان را به محل خود میکشاند.آنها میتوانند این لوگو را در تابلو های راهنما،منو ها و وب سایت خود ارائه دهند تا مشتریان خود را به این مکان غذاخوری خاص جلب کنند.

این لوگو به طور کامل مزایای لوازم بهداشتی و مراقبت از پوست را نشان میدهد.تازه،ملایم،طبیعی و سالم.سادگی موثر مانند این باعث میشود مشتری محصولات شما را خریداری کند.

3.شما را از رقیبان متمایز میکند

نماد های خاصی وجود دارد که نشان دهنده صنایع یا محصول خاصی است.به عنوان مثال چند مکان پیتزا فروشی با لوگویی که دارای آشپزایتالیایی و سبیل با کلاه سفید بلند دیده اید؟شاید یک پیتزای بزرگ مسخره در دست دارید؟یک لوگوی خوب به شما نشان میدهد که شما چه کسی هستید.همچنین.

در حالی که معمولا یک خرس در جنگل را با یک شرکت سرمایه گذاری مرتبط نمی کند.لوگوی CAPITAL کار خوبی می کند که این شرکت که این شرکت را با یک تصویر روستایی که با آن مطابقت دارد متمایز میکند.

مطمئنا لوگوی پیتزا نیمه شب از آن آشپز سبیل ایتالیایی است که به دیدنش عادت کرده ایم.به علاوه همه ما میتوانیم با گرگ در حال زوزه کشیدن برای پیتزا نیم شب ارتباط برقرار کنیم.

4.وفاداری به نام برند را تسهی می کند

هر از گاهی،شرکتی لوگوی خود را دوباره طراحی میکند شاید برای به روز رسانی ظاهر خود یا نشان دادن تغییرات دیگر شرکت ها.به عنوان یک مصرف کننده برخی از مشتریان از اینکار متنفرند،وقتی به لوگوی برند های مختلف خود عادت کرده اند،و آن را تغییر دادند احساس میکنند که کمی خیاند شده است.

حالا آنها باید مغز خود را به یک چیز جدید عادت بدهند وفاداری به نام تجاری بسیار زیاد است و چیزی است که هر کسب و کاری باید آن را تقویت کند.یک لوگوی تجاری شناخته شده راه زیادی را برای ایجاد وفاداری به نام تجاری پیش میبرد.

هر دوی این لوگو ها به قدری روشن،متمایز و جالب هستند که به یاد ماندنی است.قرار دادن آنها روی محصولات پیدا کردن آنها را در یک قفسه شلوغ راحت تر می کند.

5.می تواند همه جا باشد

قرار دادن لوگوی خود بر روی بسته بندی،محصولات،رسانه های اجتماعی،وب سایت و غیره راهی برای تبلیغ مداوم نام تجاری و پیام شما است،گرچه در فروشگاه باشد یا خانه مصرف کننده یا آنلاین و یا غیره،هر جا که بخواهید.اگر پیام برند خود را توسعه داده اید و آن را با موفقیت به لوگوی خود وصل کرده اید،هر کاری که انجام می دهید و ایجاد می کنید با لوگو و نام تجاری مرتبط می شود.

ای لوگو ها به راحتی از علائم تجاری به کالا و به بازاریابی موبایل منتقل میشود.یک لوگوی ساده بهتر است که روی انواع مختلفی از مواد قرار بگیرد یا در رسانه های مختلف نمایش داده شود.

برای مطالعه مقاله ده روش برای استفاده از لوگو بر روی لینک کلیک کنید

کلمات کلیدی:چرا لوگو مهم است؟،اهمیت لوگو

امیرحسین قنبری

امیر حسین قنبری هستم گرافیست و برنامه هایی که به طور تخصصی در این مدت با اون ها کار کردم و در اون ها تخصص دارم برنامه هایی چون افترافکت،پریمیر،موهو،فتوشاپ و ایلستریتور هستند که سازنده یک طراح گرافیک کامل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا